Relacja z V Ogólnopolskich Regat Logistycznych REGALUX Delphia CUP

11–13 września br. na Jeziorze Charzykowskim rozegrana została okrągła, piąta edycja Ogólnopolskich Regat Logistycznych REGALUX Delphia CUP. Aż osiemnaście pięcioosobowych załóg rywalizowało o miejsce na podium w zaciętej, prawdziwie sportowej atmosferze.

2020-10-02 15:54:39

Współpraca załogi, umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i reagowania na nagle zmieniającą się sytuację – jak w zarządzaniu logistyką – decydowały o końcowym sukcesie. Pierwsze starcie dla części uczestników miało miejsce w dzień poprzedzający zawody. Przedstawiciele Chojnickiego Klubu Żeglarskiego, który czuwał nad całym wydarzeniem, przeszkolili przyszłych zawodników „na sucho” – z teorii, regulaminu rozgrywek, zasad żeglarskich. Nowicjuszy tej żeglarskiej przygody przyswojenie podstawowej wiedzy mogło przyprawić o zawrót głowy. Na szczęście tego samego dnia był również czas na praktykę i sprawdzenie swoich umiejętności podczas treningu na wodzie.

W regatach wzięły udział takie firmy, jak LPP, eobuwie, X-KOM, MLP Group, Rhenus Logistics, Inter Cars, Auto Partner, Morele.net, NAVIGAL, Arvato, Arcus, Pika, Sick, Cargill, Forum Media Polska, Chmaj Group. Chojnice natomiast reprezentowały firmy Polipol, Wiligała LAB oraz REGALUX. Wszystkie załogi rywalizowały na jachtach regatowych DELPHIA 24 One Design.

V edycję regat z cyklu REGALUX Delphia CUP możemy zaliczyć do bardzo udanych i to nie tylko ze względu na udział firm reprezentujących znane ogólnopolskie marki, ale i z uwagi na rosnące z roku na rok zainteresowanie tym wydarzeniem. Warto zaznaczyć, że są to jedyne w Polsce regaty o formule przesiadkowej, dające wyrównane szanse wszystkich uczestnikom i w których nie startują zawodowcy, tylko załogi reprezentujące daną firmę. Tym bardziej cieszy nas fakt, że takie firmy jak LPP, Auto Partner, Rhenus Logistics czy Inter Cars wzięły w nich udział i udało nam w się w nich zaczepić odrobinę pasji do żeglarstwa. Mocną stroną wydarzenia jest logistyka związana z systemem przesiadkowym załóg, która pozwoliła na przeprowadzenie jednego dnia aż szesnastu wyścigów. Chcieliśmy również bardzo podziękować wszystkim, którzy przyjechali na regaty, i tym, którzy przy nich pracowali stwierdzają przedstawiciele organizatora regat, firmy REGALUX.

Spotkanie pod żaglami w Charzykowych dla części załogi naszego wydawnictwa nie było debiutem.

Już po raz drugi braliśmy udział w żeglarskich mistrzostwach logistyków organizowanych przez firmę REGALUX. Tym razem po zaciętej walce i specjalnej dogrywce znaleźliśmy się w grupie złotej, zajmując tym samym ósme miejsce. Awansowaliśmy o kilka dobrych miejsc w porównaniu do ubiegłorocznej edycji regat. Rywalizacja odbyła się w duchu fair play, chociażby z powodu wybranej formuły współzawodnictwa. Ze względu na różne doświadczenie sterników oraz pewne różnice techniczne samych jachtów przeprowadzenie regat w formule przesiadkowej wyrównywało szanse każdej załogi. Dziękujemy za zaproszenie i do zobaczenia za rok!mówi Rafał Wasilewski, dowodzący załogą Forum Media Polska („Logistyka a Jakość”, „Nowoczesny Magazyn” i „Służby Utrzymania Ruchu”).

Dla firmy NAVIGAL, Złotego Sponsora regat, wydarzenie było także okazją do zaprezentowania firmy po zmianie nazwy z IT Piast. Prezentacja marki w nowej odsłonie w połączeniu z prezentacją produktów firmy odbyła się podczas wizyty w showroomie firmy REGALUX w Topoli.

To był dla nas wyjątkowy start. Po raz pierwszy pod nową banderą w towarzystwie najlepszych ekip z całej polskiej (i nie tylko) logistyki. Wydarzenie było dla nas tym bardziej wyjątkowe, że w tym roku zostaliśmy Złotym Sponsorem regat już jako NAVIGAL. Dobry start w regatach to wyjście na dobrej prędkości, w pierwszej linii startujących i na prawym halsie. Prędkość, jakiej nabraliśmy, i wiatr w żaglach, który towarzyszy nam od 16 lat pozwoliły nam na podniesienie nowej bandery NAVIGAL i podzielenie się naszymi pasjami w sposób inny, niż dotychczas. Z wieloma zawodowcami rozumiemy się bez słów. Ludzie, których spotkaliśmy na regatach nadawali i płynęli na tych samych falach, co my. I chociaż walka – podobnie jak na rynku – okazała się wyjątkowo zacięta, to wspólna energia towarzyszy nam do dziś. Pragnienie, żeby dążyć do rozwoju z korzyścią nie tylko dla siebie, ale przede wszystkim dla innych układa się w nasze nowe hasło: Smart Way Forwardmówi Marcin Sobczyk, Product Manager NAVIGAL.

Kto wygrał? Pierwsze miejsce podium zajęła firma MLP Group, drugie miejsce należało do mieszanej załogi firm Arvato i eobuwie, a na trzecie wskoczyła firma PIKA.

Szersza fotorelacja dostępna na Facebook'u.

(Źródło: Redakcja)

GALERIA

ZNAJDŹ NAS: