Nowoczesny Magazyn 6/2020

2020-12-21 09:29:35

Do każdego rodzaju, kategorii i typu projektu powinniśmy dobrać odpowiednich ludzi – pisze Piotr Susz w pierwszym artykule Tematu numeru bieżącego wydania. Brzmi, jak truizm? Czasami oczywiste prawdy tak dźwięczą. Realizacja projektów optymalizujących logistykę wymaga przywódcy, który zbuduje „drużynę pierścienia” wokół zadania. Stanowisko etatowego kierownika projektów, powołującego odpowiedni zespół wewnątrz organizacji to dobre rozwiązanie, ale nie zawsze wystarczające. Zewnętrzny project manager, pomoc firmy doradczej, a może oddanie pewnych zadań outsourcerowi – możliwości jest wiele, ale każda decyzja jest obarczona ryzykiem. Jak przebiega proces wyboru firmy świadczącej usługę doradztwa logistycznego? Artykuł ze str. 23-25  to fragment naszego redakcyjnego projektu – „Badania Rynku Doradztwa Logistycznego w Polsce”, które jeszcze w tym roku w całości udostępnimy naszym Czytelnikom, mając nadzieję pomóc im w tych trudnych decyzjach. O rosnącym niezadowoleniu z outsourcingu logistyki na rynku niemieckim, swoistego trendsettera w tematach logistyki, dowiecie się z tekstu Rafała Jakubina i Szymona Olszewskiego (str. 26-27). Czy powinniśmy zacząć się niepokoić?

Tegoroczny Kongres Modern Warehouse, pomimo realizacji online, niezmiennie był obfity w interesujące zagadnienia. Lwia część tego numeru to pokłosie wystąpień i dyskusji zaprezentowanych 17-18 listopada. W bieżącym wydaniu „Nowoczesnego Magazynu” znajdziecie Czytelnicy fragmenty dwóch dyskusji – o robotyzacji i automatyzacji magazynu. Wracamy także do tematu panelu „Warehouses go green” ekologicznych magazynów w artykułem Ryszarda Gwoździa z Cushman & Wakefield Polska i rozmową z Emilią Dębowską, senior marketing & sustainability manager Panattoni. A to nie koniec. Więcej – w kolejnych wydaniach NM-a.

ZNAJDŹ NAS: