Nowoczesny Magazyn 2/2019

Co znajdziesz w najnowszym wydaniu Nowoczesnego Magazynu?

2019-05-08 15:30:50

TEMAT NUMERU: WYZWANIA MAGAZYNOWE E-COMMERCE

Tylko w czasie Black Friday w ubiegłym roku Polacy wydali o blisko 176% więcej na zakupy w sieci, niż wynosiła średnia dzienna dla października. W ten dzień zakupy zaplanowało 6,7 mln osób, przeznaczając 2,3 mld zł głównie na elektronikę, odzież i akcesoria. By uniknąć paraliżu w magazynie, zarówno duże, jak i małe sklepy internetowe muszą zaczynać przygotowania do tego typu akcji. Jak to robią? Co się dzieje, gdy centrum dystrybucyjne przeobraża się z magazynu wysyłającego palety z towarem w fabrykę paczek?

 

Rozmowa:

  • O perspektywach rozwoju intralogistyki w branży e-commerce w Polsce i kontrakcie z największym internetowym supermarketem spożywczym rozmawiamy z Wojciechem Bytnerem, dyrektorem generalnym Georg Utz.
  • O tym, które sposoby wykorzystania technologii identyfikacji radiowej mogą przynieść najwięcej korzyści internetowym przedsiębiorcom, opowiada dr inż. Michał Grabia, kierownik Centrum Technologii Identyfikacyjnych Instytutu Logistyki i Magazynowania.

 

Ponadto:

  • Pod dozorem UDT czy nie? Ekspert UDT odpowiada
  • „Używki” w odwrocie? Analiza rynku używanych wózków widłowych
  • Problem z rozwiązaniem. Trzy praktyczne przykłady, jak zoptymalizować drukowanie etykiet w magazynie
  • CYKL ARTYKUŁÓW: Wózki do zadań specjalnych (cz. 2). Kiedy jeden kierunek nie wystarcza (Michał Jurczak)

 

DODATEK SPECJALNY: „OUTSOURCING W MAGAZYNIE”

A w nim:

  • Jak rozwija się polski rynek logistyki kontraktowej?
  • Jak oddalić koszmar planów naprawczych we współpracy z operatorem logistycznym?
  • Prezentacje firm: DB Schenker, ESA, Fiege, Frigo Logistics, Hellmann Worldwide Logistics Polska, Kuehne + Nagel, Prirme Cargo Poland, Raben Logistics Polska, Spedimex, VGL Group
  • Przekazanie usług porządkowych w magazynie w outsourcing – za i przeciw

 

Zapraszamy do lektury! 

PS. Realizujesz ciekawy projekt w obszarze łańcucha dostaw, którym chciałbyś się podzielić z Czytelnikami Nowoczesnego Magazynu? Skontaktuj się z nami! Napisz, czego dotyczy projekt i wyślij wiadomość na adres: magdalena.libiszewska@forum-media.plkaja.gorzycka@forum-media.pl 

ZNAJDŹ NAS: