Epidemia jako szansa dla intralogistyki

WEWNĘTRZNY TRANSPORT
Wszyscy zadajemy sobie pytanie, jak wskutek epidemii koronawirusa zmieni się świat. W jakich barwach maluje się przyszłość branży transportu wewnętrznego? Co odtąd będzie inaczej? O swojej wizji o funkcjonowaniu w trakcie i po COVID opowiedział w wywiadzie CEO STILL GmbH.

W związku z koronawirusem na dodatkowy tydzień po Wielkanocy wstrzymano pracę hamburskiej fabryki STILL. Jak wykorzystano tę przerwę? Jakie okazje daje branży logistycznej obecna sytuacja? Co będzie dalej? Henry Puhl, CEO STILL GmbH, na te i inne pytania odpowiedział w wywiadzie udzielonym Hansowi Joachimowi Schlobachowi. Poniżej zamieszczamy tłumaczenie rozmowy.

Na jakiś czas Grupa KION wstrzymała produkcję we wszystkich europejskich zakładach. Jak osobiście doświadczył Pan tego przestoju?

Cieszę się, że wszystkie zakłady zgodnie z planem wznowiły już działanie po wielkanocnej przerwie. W Hamburgu wystartowaliśmy 20 kwietnia, do pracy wróciły już także fabryki we włoskiej Luzzarze i francuskim Châtellerault. Byłem w moim hamburskim biurze każdego dnia wstrzymania produkcji. Po tych cichych dniach dobrze jest znów widzieć w zakładzie życie, aktywność i produktywność.

Przestój wykorzystaliśmy trojako. Po pierwsze, wdrożyliśmy nowe, idące dalej nawet niż wytyczne Federalnego Ministerstwa Pracy środki bezpieczeństwa – od oznaczenia podłóg, by łatwiej było zachować 1,5-metrowy dystans, po zainstalowanie lekkich przegród dających środowisku pracy jeszcze lepszą strukturę. Po drugie, w czasie wielkanocnej przerwy byliśmy w stanie zabezpieczyć...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy