Automatyzacja dla omnichannel – case study

WEWNĘTRZNY TRANSPORT
Rosnące znaczenie sprzedaży online i wzrost oczekiwań klientów co do tempa dostaw wymuszają na przedsiębiorstwach handlu detalicznego zwiększanie sprawności przepływu towarów. Jedną z odpowiedzi na tę potrzebę jest automatyzacja procesów intralogistycznych.

Przykładem firmy, która przygotowała swoje centrum dystrybucyjne na wyzwania przyszłości, jest belgijska CASA. CASA to marka wnętrzarska obecna na rynku od 1975 r. W 2017 sformułowano strategię, której jednym z najważniejszych założeń było stworzenie międzynarodowego sklepu internetowego, umożliwiającego odbieranie zamówionych przez kli...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy