Jak usprawnić zarządzanie zwróconymi towarami?

SYSTEMY SKŁADOWANIA
Ustandaryzowany proces obsługi zwrotów w handlu elektronicznym jest koniecznością, a sprzedawcy detaliczni, którzy chcą utrzymać się w tej branży, muszą uwzględnić logistykę zwrotów w swoim ogólnym planie biznesowym. Według danych statystycznych, aż 23% zwrotów w handlu elektronicznym jest spowodowanych błędem popełnionym przy kompletacji zamówienia, warto więc poświęcić tej kwestii więcej uwagi.

TEKST: Blanka Lejsalova, koordynator marketingu Kardex Remstar

Czy w ciągu ostatniego miesiąca kupiłeś coś online? A może zajmujesz się przetwarzaniem zwrotów w handlu elektronicznym i toniesz w odesłanych artykułach? Zakupy online stały się powszechne. Polityka firmy w zakresie zwrotów jest krytyczna w przypadku sprzedaży. UPS (Am...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy