Poczta Polska rozwija współpracę z Amazon

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Jednym z filarów nowej Strategii Poczty Polskiej jest zwiększenie udziału w rynku KEP (przesyłki kurierskie, ekspresowe i paczki). Zgodnie z przyjętymi założeniami, celem do 2024 r. jest podwojenie przychodów Spółki z tego segmentu. Rozwój współpracy z kluczowymi partnerami na rynku eCommerce to jedno z kluczowych działań realizowanych przez Pocztę w tym obszarze działalności biznesowej.

Poczta Polska już od kilku lat dostarcza przesyłki Polakom zamawiającym towary na platformie Amazon. Z uruchomieniem polskiej odsłony platformy wiąże się rozszerzenie naszej współpracy i szansa na znaczące zwiększenie wolumenu obsługiwanych przez Pocztę paczek. Współprac...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy