Mercedes PRO – cyfrowe centrum dowodzenia

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Cyfrowe połączenie z pojazdem, telediagnostyka, planowanie tras tak by ominąć korki w czasie rzeczywistym? To już możliwe i w dodatku proste, dzięki usługom łącznościowym, które zapewnia Mercedes PRO – dzięki nim można jeździć bezpieczniej, oszczędniej i przyjemniej

Nowoczesny biznes wymaga, by każda ważna informacja była możliwa do uzyskania jak najszybciej, możliwie w czasie rzeczywistym – jest to istotne zwłaszcza tam, gdzie „pracownikami” są samochody, będące w ciągłym ruchu. Od tego często zależy wydajność całej firmy. Dlatego w dzisiejszym świecie pojazd, choćby najlepszy, nie może być tylko pojazdem – chodzi raczej o stworzenie wszechstronnego narzędzia, które odpowie na wszystkie potrzeby klientów użytkujących w swojej pracy samochody dostawcze. Taki cel stał się podstawą strategii adVANce, którą już w 2016 roku zainicjował Mercedes-Benz Vans. W ten sposób marka z producenta samochodów stopniowo zaczęła się przekształcać w dostawcę kompleksowych rozwiązań mobilnych, opartych przede wszystkim na nieustannie rozwijających się możliwościach usług cyfrowych.

W efekcie, kiedy w 2018 roku na rynku pojawiła się nowa generacja Sprinte...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy