Zaprenumeruj nasze czasopisma: Nowoczesny Magazyn i Logistyka a Jakość
ORGANIZUJEMY:


Nowoczesny Magazyn

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.


GALERIA

Relacja z VI Kongresu MODERN WAREHOUSE

Relacja z VI Kongresu MODERN WAREHOUSE

Czy logistycy w Polsce potrafią wykorzystywać szansę, jaką daje porównywanie się z konkurencją? Jak bardzo skomplikowana jest obsługa transakcji zawieranych w kanale B2C? Czy deweloperzy powierzchni magazynowych i logistycy postrzegają problemy branży w ten sam sposób? I czy pracownicy magazynów powinni bać się automatów? O tych i wielu innych kwestiach dyskutowaliśmy na VI Ogólnopolskim Kongresie Magazynowania i Logistyki MODERN WAREHOUSE, który gościł 19-20 listopada br. w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton.

W tym roku uczestnicy Kongresu mogli wziąć udział nie tylko w sesji plenarnej, ale w jednej z trzech sesji tematycznych, które odbywały się w równoległych salach. To nie jedyna nowość. Oprócz klasycznych prelekcji odbyło się aż 8 moderowanych debat, w których bardzo aktywnie uczestniczyli logistycy.
 
Sesję plenarną pierwszego dnia Kongresu otworzył gość z zagranicy, Daryl Chesney, który reprezentując The Chartered Institute of Logistics and Transport UK, odniósł się do kwestii analiz benchmarkingowych – które w Polsce cały czas cieszą się niewielkim zainteresowaniem logistyków – w prelekcji pt.: „Porównajmy się! Międzynarodowa perspektywa benchmarkowych analiz i korzyści ze spojrzenia na wyniki działu logistyki z perspektywy innych firm”. Beata Nowaczyk, prezes Stowarzyszenia REFA Wielkopolska, zaprezentowała wyniki benchmarków wewnętrznych, analizując czas i sposób przeprowadzania procesów w kontekście kosztów świadczenia usług pomiędzy oddziałami firmy działającej w branży logistycznej, a Łukasz Musialski z Logisys zaprezentował francuską metodologię przeprowadzania audytów wewnętrznych, która opiera się na analizie wskaźników nastawionych na wartości dla klientów w łańcuchu dostaw. Wszystkie te zagadnienia zostały też przeanalizowane w trakcie dyskusji moderowanej „Analityczna fikcja kontra biznesowa potrzeba – z jakimi problemami mierzą się analizy benchmarkingowe w Polsce?”, w której oprócz prelegentów wziął też udział Hubert Walczak, dyrektor logistyki Aluplastu. Zgodnie stwierdzili, że analizy benchmarkingowe są niezbędnym elementem sprawnie zarządzanej logistyki, choć cały czas pokutuje przekonanie, że odkrycie zbyt wielu biznesowych kart przyniesie firmie więcej strat niż korzyści. Mimo to zaprezentowane przykłady pokazały, że współpraca z konkurencją jest możliwa i może przynieść korzyści obu stronom. 
 
Kolejnym tematem sesji plenarnej był wpływ sprzedaży w kanałach internetowych na procesy logistyczne. Mariusz Żelazny z Asseco Business Solutions SA omówił zagadnienia związane z rozwojem procesów w systemie WMS, a następnie Marek Prószyński z GEFCO Polska i Paweł Sobota z Megastore.pl zaprezentowali wyzwania, jakie niosą ze sobą dedykowane i wyspecjalizowane magazyny dla e-commerce. 
 

 

 

Czytaj więcej:
1 2 3 4
...
8 > >>
 

MAPA
PALET
MAPA
REGAŁÓW
MAPA OGUMIENIA
MAPA
NACZEP
POLECAMY NOWOŚCI WYDAWNICZE
KALENDARZ


Partner:

Pracuj w logistyce
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Dodano: 2018-08-14
Lokalizacja: mazowieckie
Dodano: 2018-08-13
Lokalizacja: mazowieckie
Dodano: 2018-08-13