Zaprenumeruj nasze czasopisma: Nowoczesny Magazyn i Logistyka a Jakość
ORGANIZUJEMY:


Nowoczesny Magazyn

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.


AKTUALNOŚĆ E-commerce

2018-06-28

Paczkomat drugą najpopularniejszą formą dostaw zakupów w Internecie

Paczkomat drugą najpopularniejszą formą dostaw zakupów w Internecie

Raport Gemiusa E-commerce w Polsce 2018 w oczach internautów pokazuje rosnący udział Paczkomatów jako drugiej - po usługach kurierskich - najczęściej wybieranej formy dostawy. 

Paczkomat® InPost są wybierane już przez 48% kupujących w sieci, kuriera wybiera 75%. Rośnie także odsetek osób, które dzięki Paczkomatom® wśród form dostawy są motywowane do zakupów - to już 55% (wzrost o 5 punktów procentowych rok do roku).

Raport Gemius przyniósł kolejną porcję dobrych wieści dla InPostu. Po pierwsze Paczkomat® staje się doskonałą alternatywą dla dostaw kurierem – blisko połowa kupujących w sieci korzysta z naszej szybkiej i wygodnej formy dostaw. Po drugie internauci dali mocny sygnał dla polskiego e-commerce – brak możliwości dostaw przez Paczkomat® w ofercie powoduje, że nawet 55% osób kupujących w Internecie może szukać alternatywnego sklepu oferującego taką możliwość. Ten wynik jest tym lepszy, że liczących się firm kurierskich jest blisko 10, a dostawy przez Paczkomat® oferuje tylko należący do amerykańskiego funduszu Advent International InPost - powiedział Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

InPost Kurier utrzymał ubiegłoroczne trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych firm kurierskich w Polsce. Wyprzedził m.in. Pocztex (Pocztę Polską) oraz światowych potentatów, takich jak GLS, UPS i FedEx. Usługi kurierskie InPost zanotowały przyrost wskazań o 4 punkty procentowe w stosunku do 2017 roku, co jest sporym osiągnięciem na tak konkurencyjnym rynku.

Obecny rok jest bardzo dobry dla handlu internetowego. Raport Gemiusa notuje wzrost pozytywnych opinii o robieniu zakupów online - ciekawym zjawiskiem jest też wzrost aktywności grup dotychczas bardziej biernych w tym obszarze, czyli np. osób po 50 roku życia. Poprawa percepcji bezpieczeństwa zakupów online oraz ich wygody wpisuje się w istotę dostaw zakupów internetowych przez Paczkomaty® InPost.

Advent International i InPost poinformowali, że zainwestują w 2018 roku nawet 250 mln zł w infrastrukturę paczkomatową oraz rozwój usług kurierskich. Firma dysponuje siecią ponad 3500 Paczkomatów® w całej Polsce, a o końca roku ma powstać 1000 kolejnych. W okresie styczeń - maj 2018 roku InPost dostarczył 30 mln przesyłek, czyli o 42,2% więcej rok do roku - w tym Paczkomaty® notowały wzrost o 41,2%, a kurier InPost o 43,4%.

(Źródło: InPost)

facebook
MAPA
PALET
MAPA
REGAŁÓW
MAPA OGUMIENIA
MAPA
NACZEP
POLECAMY NOWOŚCI WYDAWNICZE
KALENDARZ


Partner:

Pracuj w logistyce
Lokalizacja: śląskie
Dodano: 2018-11-17
Lokalizacja: mazowieckie
Dodano: 2018-11-16
Lokalizacja: mazowieckie
Dodano: 2018-11-14