Zaprenumeruj nasze czasopisma: Nowoczesny Magazyn i Logistyka a Jakość
ORGANIZUJEMY:


Nowoczesny Magazyn

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.


AKTUALNOŚĆ E-commerce

2018-01-12

IKEA otworzyła Centrum Dystrybucji do Klienta

IKEA otworzyła Centrum Dystrybucji do Klienta

W Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego IKEA otworzyła Centrum Dystrybucji do Klienta, które zapewni realizację zamówień składanych przez internet i wysyłanych bezpośrednio do klientów. Szacuje się, że takich zamówień będzie aż 100 tys. w ciągu pierwszego roku od otwarcia centrum. Dzięki nowemu rozwiązaniu logistycznemu firma poprawi jakość dostaw oraz czas realizacji zamówień do klientów.


Dobrze zorganizowana i szybsza dystrybucja jest niezbędna, by zaspokoić potrzeby oraz spełnić rosnące oczekiwania klientów robiących zakupy w IKEA. Dynamicznie zmieniające się zachowania konsumentów przekładają się na wysokie wymagania względem dystrybucji, dlatego IKEA podejmuje działania mające na celu dalsze wzmocnienie logistyki. – Wprowadzając w Polsce sprzedaż przez internet, chcemy być pewni, że dysponujemy wydajną siecią dystrybucji, która będzie w stanie zagwarantować dostawy produktów do naszych klientów. Systematycznie rozwijamy nowe sposoby sprzedaży oraz pracujemy nad rozwiązaniami umożliwiającymi łatwe oraz komfortowe zakupy. Tym samym docieramy do coraz większej liczby Polaków i realizujemy naszą wizję tworzenia lepszego życia na co dzień dla wielu ludzipodkreśla Anna Pawlak-Kuliga, prezes IKEA Retail w Polsce.

Od lutego 2017 roku produkty IKEA można kupić przez internet. Podczas zakupów internetowych klienci mogą zdecydować, czy chcą odebrać produkty w jednym z trzech punktów odbioru zamówień, czy też może zamówić produkty z dostawą bezpośrednio do domu. 


Nowe polskie Centrum Dystrybucji do Klienta (CDC) zwiększy dostępność produktów IKEA dla naszych klientów. Chcemy zapewnić im możliwość kupowania w IKEA w taki sposób i w takim momencie, jaki będzie dla nich najwygodniejszy. Ponadto dążymy do zapewnienia możliwie jak najkrótszego czasu dostawy produktów z CDC. Otwarcie centrum to bardzo ważne wydarzenie dla firmy IKEA, gdyż pozwoli nam na dotarcie do jeszcze większej grupy klientówwyjaśnia Jason Crossland, Prezes IKEA Distribution Services S.A. w Polsce.

Nowe Centrum Dystrybucji do Klienta zajmie 22 500 m² istniejącej powierzchni magazy-nowej w Jarostach. Prowadzić je będzie zewnętrzny usługodawca – FM Logistic – z którym IKEA współpracuje od chwili uruchomienia Centrum Dystrybucji IKEA w 2001 roku. – Cieszymy się, że możemy być częścią tego projektu, tak ważnego dla naszego klientapodkreślił Piotr Sukiennik, dyrektor zarządzający na region Europy Centralnej w firmie FM Logistic.Do realizacji  usług zatrudniliśmy już pierwszych kilkadziesiąt osób, a w najbliższych miesiącach planujemy rekrutację kolejnych stu pracowników. Dokładamy wszelkich starań, by ten zespół cechował się wysokimi kwalifikacjami, niezbędnymi do utrzymania wysokiej jakość świadczonego przez nas serwisu. Nie bez znaczenia jest także fakt, iż dzięki temu projektowi możemy przyczynić się do dalszego rozwoju regionu. się do dalszego rozwoju regionudodał Piotr Sukiennik.

W centralnym magazynie IKEA w Jarostach są prowadzone obecnie trzy różne rodzaje operacji, wspierające odmienne typy biznesu:

1. Centrum Dystrybucji (DC) - odpowiada za terminowe dostawy produktów do 23 sklepów IKEA z krajów regionu EEC&SEE: Polski, Czech, Słowacji, Litwy, Węgier, Chorwacji, Rumunii, Serbii i Bułgarii.

2. Punkt Konsolidacyjny – gromadzi towary od dostawców z Polski i Europy, które są następnie wysyłane do ok. 140 sklepów i magazynów DC oraz CDC IKEA na całym świecie.

3. Centrum Dystrybucji do Klienta (CDC) – nowe rozwiązanie logistyczne, które zapewnia realizację zamówień bezpośrednio do klientów w Polsce. Przewidywany czas dostawy do klienta to 3 dni robocze.

(Źródło: IKEA)

 

facebook
MAPA
PALET
MAPA
REGAŁÓW
MAPA OGUMIENIA
MAPA
NACZEP
POLECAMY NOWOŚCI WYDAWNICZE
KALENDARZ


Partner:

Pracuj w logistyce
Lokalizacja: zagranica
Dodano: 2018-09-22
Lokalizacja: mazowieckie
Dodano: 2018-09-20
Lokalizacja: lubelskie
Dodano: 2018-09-15