Zaprenumeruj nasze czasopisma: Nowoczesny Magazyn i Logistyka a Jakość
ORGANIZUJEMY:


Nowoczesny Magazyn
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

AKTUALNOŚĆ E-commerce

2017-07-10

Nowa usługa Zalando dla logistyki

Nowa usługa Zalando dla logistyki

Podczas Zalando Play Day 2017, platforma modowa Zalando zaprezentowała nową usługę logistyczną, Zalando Fulfillment Solutions, skierowaną do partnerów biznesowych firmy. 

Zalando w swoich działaniach integruje różne podmioty i firmy partnerskie za pośrednictwem platformy cyfrowej. W ramach uzupełnienia oferty dla partnerów, uruchomiono najnowszą funkcję, dzięki której otrzymają oni dostęp do infrastruktury logistycznej i specjalistycznej wiedzy. W ramach tzw. Zalando Fulfillment Solutions realizacja zamówień partnerów odbywa się poprzez sieć dystrybucji i mechanizm Zalando, od ich przyjęcia aż po ewentualny zwrot towarów. Dzięki temu marki mają szansę na szybkie zwiększenie skali swojej działalności do poziomu międzynarodowego, wykorzystując przy tym doświadczenie, wysokie standardy obsługi czy funkcje Zalando, takie jak dostawa tego samego dnia, wykorzystanie geolokalizacji czy zwroty na żądanie. Nowa inicjatywa jest uzupełnieniem usług cyfrowych już oferowanych przez Zalando, takich jak Brand Solutions (rozwiązania dla marek) czy Zalando Media Solutions (rozwiązania digital marketingu).
 
- Zalando to system operacyjny dla świata mody, który oferuje wiele sposobów integrowania różnych podmiotów i zaspokaja ich konkretne potrzeby. Platforma zapewnia nie tylko cyfrowe usługi, takie jak analityka czy reklama, ale od teraz także rozwiązania logistyczne. Tym samym przekształca się w strategię biznesową dla marek i partnerów detalicznych. W ciągu ostatnich sześciu lat udało nam się zbudować dużą sieć logistyczną i zdobyć ogromne doświadczenie w tej dziedzinie. Z tych udogodnień mogą teraz także korzystać partnerzy zewnętrzni wyjaśnia Jan Bartels, wiceprezes ds. produktów logistycznych w Zalando.
 
Szersze grono partnerów
 
Podczas Zalando Play Day ogłoszono również nowe współprace globalnych producentów z europejską platformą modową. Do Programu Partnerskiego, w którym uczestniczy już ponad 170 marek, takich jak adidas czy Mango, dołączyła firma Nike. Usługa umożliwia partnerom sprzedaż własnego asortymentu klientom Zalando bez konieczności angażowania dodatkowych pośredników. Z kolei do działań w ramach idei „Integrated Commerce” dołączyły cztery berlińskie salony Tommy Hilfiger, dzięki czemu asortyment sklepów stacjonarnych dostosowany jest do formatu cyfrowego i oferowany online klientom Zalando. To pozwala na korzystanie z zaplecza logistycznego platformy i innych zaawansowanych udogodnień, takich jak dostawa tego samego dnia bezpośrednio ze sklepu. Klienci będą mogli także korzystać z asortymentu marki Weekday z grupy H&M, która wkrótce będzie dostępna na Zalando Fashion Store. To już kolejne partnerstwo z międzynarodowym brandem, po niedawnym nawiązaniu współpracy z marką Oysho od Inditex.
 
Nowe udogodnienia dla partnerów biznesowych są kontynuacją strategii Zalando dążącej do integracji wszystkich podmiotów modowych na jednej platformie oraz do ulepszania bezkosztowego rynku modowego w Europie. Z kolei nowe partnerstwa z globalnymi markami to nie tylko zwiększenie oferty asortymentowej dla klientów, ale także działania łączące ze sobą światy online i offline.
 
(Źródło: Zalando)
 

 

facebook
MAPA
PALET
MAPA
REGAŁÓW
MAPA OGUMIENIA
MAPA
NACZEP
POLECAMY NOWOŚCI WYDAWNICZE
KALENDARZ


Partner:

Pracuj w logistyce
Lokalizacja: zagranica
Dodano: 2017-11-25
Lokalizacja: zagranica
Dodano: 2017-11-25
Lokalizacja: zagranica
Dodano: 2017-11-25