Pracownicy wspominają 25 lat Jungheinrich w Polsce

Aktualności
Pojawienie się firmy Jungheinrich w Polsce w 1994 roku było równoznaczne z wprowadzeniem usługi serwisu, co w tamtym okresie nie było przyjętym standardem. Pomimo braku telefonów komórkowych, ręcznego uzupełniania dokumentacji oraz ograniczeń w diagnostyce sprzętu, serwisanci potrafili naprawić każdą usterkę.

Dziś skuteczność napraw jest tak samo wysoka, zmieniły się jednak możliwości technologiczne oraz obsługa klienta i urządzeń. Sytuację sprzed 25 lat z bieżącymi realiami porównuje Marek Boruc, obecnie dyrektor serwisu oddziału Warszawa Południe, który swoją pracę w Jungheinrich r...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy